Bearbetar...

Fortsätt handla
Visa varukorgen
Fortsätt handla
Visa varukorgen
xPlease visit www.logosol.us to see the products that are available in your country. Not from United States?
xBesök oss på Maskinexpo, Stockholm, 23 - 25 maj. Läs mer

Lediga jobb

Gör som jag - hitta ditt drömjobb på LOGOSOL i Härnösand!

För några år sedan fick jag chansen att börja jobba på LOGOSOL. Jag visste att jag kom till ett framgångsrikt företag med starka traditioner, men framförallt såg jag den stora potential företaget har på den internationella marknaden. Så, vad vill du jobba med? Vi söker alltid fler engagerade medarbetare och studenter!

Bästa hälsningar

Malte Frisk, vd


Logosol i Härnösand söker en ekonomiassistent

I Härnösand finns Logosols huvudkontor med ca 40 anställda. Utöver det har vi dotterbolag och återförsäljare i länder som Tyskland, Norge, USA, Australien, Frankrike och UK. Med många nationaliteter och språk på kontoret i Härnösand får vi en mångfald som är viktig. Som produktägande företag med hela förädlingskedjan, marknadsföring och försäljning i många länder har vi en spännande och dynamisk arbetsplats och drivna medarbetare.

Vi söker dig som med glädje och engagemang kan hjälpa oss på ekonomi- och inköpsavdelningen med löpande redovisning, reskontror och inköpsorderhantering.

Som ekonomiassistent på Logosol har du hand om både kund- och leverantörsreskontrorna. Du ankomstregistrerar leverantörsfakturor samt bokar av in/utbetalningar. Utskick av betalningspåminnelser ingår liksom att till viss del hjälpa till med kontoavstämningar och allmänna kontorsgöromål. Som stöd för inköpsavdelningen hjälper du till med att lägga och följa upp inköpsorder, matcha inleveranser av varor mot leverantörsfakturor, kontera fraktfakturor och hantera vissa reklamationer gentemot leverantörer.

Du kommer att tillhöra Ekonomiavdelningen och arbeta tillsammans med Redovisningsansvarige och i nära samarbete med inköpsavdelningen.

Beskrivning av kvalifikationer
Vi söker dig som har ekonomiskt gymnasium och/eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt har praktiska kunskaper i något ekonomisystem. Du är både snabb och noggrann i ditt arbete. Vi värdesätter rätt personlighet och inställning framför en lång erfarenhet och utbildning. Tjänsten förutsätter att du har goda kunskaper i officepaket, främst excel samt svenska och engelska, både i tal och skrift.

Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid. Provanställning 6 månader tillämpas.

Tillträde: månadsskiftet augusti/september.

Skicka ansökan via e-post med personligt brev och CV samt vid behov kopior på betyg.
Ställ din ansökan till Maria Palmgren jobb@logosol.se
Senaste ansökningsdag 2019-06-18.


Varmt välkommen med din ansökan!

Stäng
Sidor
Produkter
Priser